Vistas de página en total

lunes, 1 de diciembre de 2008

L’exposició "Temps de Vinya" al CIP de Ripollet




Ahir diumenge vaig inaugurar l’exposició Temps de Vinya al Centre d’Interpretació de la Memòria de Ripollet (CIP). Es tracta d’una exposició relacionada amb el cultiu de la vinya, molt arrelada a Ripollet fins fa uns anys.

El mèrit, però, d’aquesta exposició és que pràcticament la totalitat dels objectes i estris exposats son propietat de molts veïns del poble, el que li confereix un valor sentimental molt especial. Es tracta d’un recorregut pel cultiu de la vinya, de caràcter general i la seva importància per a Ripollet, com a activitat econòmica i social. A més de les eines, estris i fotos facilitades pels particulars, l’exposició es complementa amb documents procedents de l’arxiu municipal.

L’objectiu, a més de donar a conèixer a la població (sobretot el més joves i els nouvinguts) el què ha representat el cultiu de la vinya a Ripollet, és que els estudiants de la vila i de la comarca puguin treballar sobre el tema d’una manera didàctica, ja que l’exposició està dissenyada justament per això.

És una exposició que val la pena visitar, i jo recomano dedicar-li un temps per poder llegir i admirar tot el seu contingut.


El Centro Aragonés de Ripollet, d’aniversari

Bon ambient en l’aperitiu ofert pel Centro Aragonés de Ripollet, amb motiu del seu 12è aniversari. Acompanyat d’altres regidors i regidores, vaig compartir una estona amb ells, els quals em van expressar, com sempre, la seva estima ver la meva persona, cosa que els hi agraeixo de veritat.

És un grup maco, amb bona gent, que fa les coses amb molta il·lusió.

Per molt anys!


Presentació oficial del Club de Bàsquet Ripollet

Ahir a la tarda, també vaig assistir a la presentació oficial del Club de Bàsquet Ripollet (CBR) i ho vaig fer amb la triple condició d’aficionat, de pare de jugadores i d’alcalde. El Pavelló Francesc Barneda ple de gom a gom i la pista plena de jugadors i jugadores (en total deu equips). La veritat, feia goig.

Bona sort en la temporada!

fotos: ripollet.cat i CBR

No hay comentarios: