Páginas vistas en total

martes, 22 de abril de 2008

Signat el Pacte Local per l'Educació en el Lleure 2008-2011


La sala de plens de l’ajuntament de Ripollet va ser ahir l’escenari de la signatura del Pacte Local per l’Educació en el Lleure 2008-2011 entre l’ajuntament, les direccions de les escoles, els presidents/tes de les AMPAS i l’Esplai La Gresca.

Després de mesos de treball, s’ha arribat a un acord en definir els criteris i objectius que regiran a l’hora de realitzar els Casals d’Estiu a Ripollet. Aquest acord ve precedit d’una profunda reflexió col·lectiva a l’entorn dels Casals d’Estiu i del model a seguir.

La nostra societat ha canviat molt en els darrers anys, i a més ho ha fet molt ràpid. El que fins ara era un activitat exclusivament de lleure que utilitzaven unes quantes famílies, s’ha convertit en una necessitat, i a més exigim que tingui un component educatiu, a més de les activitats de lleure. Des de l’ajuntament de Ripollet, varem iniciar aquest debat amb l’objectiu de trobar noves respostes a aquestes noves situacions. I crec sincerament que ho hem aconseguit, amb aquest important pacte, que restarà obert, per a que en un futur, tots aquells que es vulguin afegir, ho pugui fer.

Caldrà, però, fer una avaluació després de l’estiu per tal de valorar totes aquelles coses que es poden millorar de cara a futures edicions. Confio que així serà i des de l’ajuntament valorem positivament que l’increment de la despesa necessari per a fer front a aquesta nova etapa serà recompensat amb un increment del nombre d’usuaris i de la qualitat del servei.

Gràcies a totes les persones que han treballat i col·laborat per arribar a aquest acord, i en especial a les regidories de Joventut i Educació que han estat les promotores de tot aquest procés.

Foto:ripollet.cat

3 comentarios:

Ricard dijo...

Hola,

Qué piensas de la última parte de este "post"?

http://golfes.bloc.cat/post/12834

Gracias

Juan Parralejo dijo...

Creo que es una asignatura pendiente (si te refieres al tema de los esplais deportivos)el poder integrarlos dentro del paraguas del acuerdo alcanzado.
Estoy convencido de que es cuestión de tiempo.
Me gustaría que este comentario y la dirección de tu "post" lo hicieras en el artículo publicado ayer, ya que el debate se está desarrollando en el mismo, y de paso serviría para que otras personas pudieran leer tus comentarios.
Por cierto, noto a faltar en tu reflexión una opinión sobre el tema de debate de estos últimos días en relación a mis palabras el día de la firma del pacto (tú estabas presente). Parece ser que algunas personas vinculadas con l'Estel se han sentido ofendidas. Tú dirás.

ricard dijo...

Me refería que veo con iluusión como los casals esportius han evolucionado y ahora complementan la oferta deportiva con otra de carácter más lúdico, así por ejemplo según dicen en su publicidad, realizan todo tipo de talleres en parques del municipio, es por ello que dos propuestas tan similares que emanan de la misma administración deben tender a converger, más teniendo en los colegios espacios tambien para la práctica deportiva (excepto piscina claro) , creo que la fusión de ambas propuestas en una única aportaría beneficios a todos especialmente a los niños, ya que se podrían beneficiar la una de la otra, pero es un tema que dá para mucho , cuando sea el momento.

Voy a hacer el comentario en el otro post, sobre el tema de tus palabras, yo diría más bien tus "no palabras", creo que de ser ese el sentido de lo que dijiste debería de ser el más ofendido de Ripollet (creo ser la única persona que ha coordinado casals d'estius con ambas entidades LA GRESCA i L'ESTEL) y ni mucho menos se me paso ni por la cabeza que nunca se infravalorara el trabajo pasado, pero como bien dices "hi ha qui té la pell molt fina" ,daré mi opinión en la introducción al otro post