Vistas de página en total

lunes, 2 de mayo de 2011

Ripollet es torna a manifestar per la construcció de l’hospital Ernest Lluch i en contra de les retallades sanitàries.


Dissabte passat, novament ens varem manifestar pels carrers de Ripollet per demanar la construcció de l’Hospital Ernest Lluch i per mostrar el nostre rebuig a les anunciades retallades en el departament de Salut. La manifestació es va unir a la carretera N-150 amb els veïns de Cerdanyola que també van protagonitzar una altra manifestació.

Davant dels terrenys on s’ha d’ubicar l’hospital es va llegir un manifest i els organitzadors em van demanar el compromís de l’Ajuntament de Ripollet per pressionar la Generalitat en la construcció de l’hospital.

En la meva breu intervenció vaig deixar clar que la meva presència no pretenia cap protagonisme, degut a les dates pre-electorals que ens trobem (no volia que ningú pensés que anava per fer-me la foto). De fet ja vaig assistir a la manifestació del mes de novembre, quan José Montilla era President de la Generalitat. No obstant, vaig aprofitar per reafirmar el compromís de l’ajuntament de Ripollet en la lluita i la pressió perquè les obres de l’hospital comencin ja, i es compleixi el calendari establert entre els quatre Ajuntaments i la conselleria de Salut (aquest primer trimestre s’hauria d’haver posat la primera pedra). Per agilitzar la construcció és important pressionar amb manifestacions, però també als despatxos, que és el que fem els alcaldes.

També vaig recordar que el proper 14 de maig hi ha una manifestació a Barcelona per exigir que no hi hagi retallades en salut i vaig convidar tots els presents a assistir-hi. A Catalunya tenim un sistema de salut reconegut a tot el mon, molt valorat pels ciutadans, que ens ha costat molt d’esforç i temps de construir, i no podem tolerar que d’una tacada es desmantelli.

No hay comentarios: