Vistas de página en total

martes, 15 de febrero de 2011

Ahir vaig ser escollit candidat pel PSC a les properes eleccions municipals


El suport unànim dels meus companys i companyes a la meva candidatura m’omple d’orgull i satisfacció però també de responsabilitat. Accepto aquest repte il·lusionat i espero que la meva experiència i les ganes de continuar treballant en projectes que millorin el nostre estimat Ripollet, ajudin a obtenir uns bons resultats electorals el proper 22 de maig.

Ara ens toca explicar la feina feta durant aquests dos anys, que ha estat molta, i sobretot els projectes de futur que proposem als nostres veïns i veïnes. Amb l’equip de gent que està treballant i amb les aportacions d’entitats, associacions i particulars, segur que aconseguirem novament les millors propostes.

No hay comentarios: