Vistas de página en total

sábado, 27 de noviembre de 2010

Reflexió


Avui és dia de reflexió. Una aturada en la campanya electoral abans d’anar a votar demà diumenge. Això està be.

Ara toca valorar el que ens juguem demà, les diferents ofertes dels partits i la confiança dels líders polítics de cada formació.

Tal i com tenim el panorama, tinc clar que no m’agraden les sobrerepresentacions, les propostes mediàtiques que no arribaran enlloc, els experiments. Jo vull seriositat en la gestió, capacitat de comprensió dels problemes de la gent, realitat a l’hora d’enfocar les solucions i gent que no perdi el temps amb debats absurds. També vull un govern que entengui la política que es fa als ajuntaments, que estigui al seu costat ajudant i aportant recursos i no un govern que els vegi com a adversaris i que practiqui el clientelisme polític.

Tinc clar qui ofereix tot això que jo demano: Montilla i el PSC.

Avui és un dia per a reflexionar sobre tot això.

No hay comentarios: