Páginas vistas en total

miércoles, 25 de junio de 2008

Més de 10.000 visites


Gràcies!

Gràcies a tots i a totes els/les visitants d’aquest blog, perquè en menys d’un any i mig hem arribat a la xifra màgica de 10.000 visites. Això vol dir que aquella aventura que vaig posar en marxa al 2007 ha tingut continuïtat i èxit. I lògicament, el fet que moltes persones obrin aquesta finestra, segurament algunes de tant en tant i d’altres més sovint, m’encoratja a seguir endavant i a traslladar les meves reflexions i comentaris sobre temes d’actualitat, preferentment de Ripollet.

Aquest era l’objectiu quan vaig introduir-me en aquest mon, y penso que el resultat no està malament. És un espai consolidat, mantingut periòdicament i que permet que moltes persones puguin incorporar també les seves inquietuds i reflexions als meus comentaris.

Deu mil visites són moltes per a un blog modest com aquest, i a més, si tenim en compte que aquest nombre va “in crescendo” tinc motius per a estar satisfet.

Aquest sentiment de satisfacció es veu ampliat pel fet que la Associació Catalana de Municipis (ACM) m’hagi escollit con a un dels exemples d’alcaldes que mantenen un blog personal.

Ho torno a dir: MOLTES GRÀCIES A TOTS I A TOTES.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Mantienes tu blog en horario laboral?

Juan Parralejo dijo...

¿Horario que?
El "horario laboral" es incompatible con ser alcalde (por desgracia).

Anónimo dijo...

Me gustaría saber de los comentarios que le envia la gente cuantos no aparecen en la Web simplemente porque no le interesan.....

Juan Parralejo dijo...

Tal y como dije cuando puse en funcionamiento este blog, las únicas limitaciones son a la falta de respeto y a los comentarios gratuitos a personas que no se pueden defender.
Por otro lado, en alguna ocasión, no me ha parecido prudente informar o comentar según qué temas a un “anónimo”. Todos sabemos que algunas cosas se pueden tergiversar o sacar de contexto. Este blog es personal y el objetivo del mismo es debatir y comentar temas de actualidad. Las gestiones relacionadas con mi cargo las realizo desde el Ayuntamiento, y creo que sería injusto que las personas que utilizan este blog tuviesen privilegios en relación al resto.
En estos casos, ya he comentado en alguna ocasión, que cualquier solicitud concreta se tramite desde el Ayuntamiento (Departament d’Alcaldia) o bien a través de mi correo electrónico jparralejo@ripollet.cat
Me comprometo a atender cualquier petición o solicitud que venga de una persona identificable.

Joan Carles G. dijo...

Felicitats Alcalde.
M'agrada el teu estil planer. Jo soc dels que segueixen asiduament aquest bloc i el tinc dintre dels meus favorits.
Si us plau, no canviïs.

Toñi dijo...

Hola Juan, soy una vecina de Ripollet que por circunstancias familiares tuve que trasladar mi residencia a Madrid hace unos años.Visito asiduamente la página del Ayuntamiento porque me gusta estar al día de lo que pasa en mi pueblo. Últimamente además entro en la tuya y en otras relacionadas con Ripollet. Para mí es reconfortante acercarme a las cosas que pasan en Ripollet a través de todos vosotros.
Nunca imaginé que pudiera echar tanto de menos a Ripollet. Cuando sales, te das cuenta de que es un pueblo que engancha. Por eso, te animo a que sigas escribiendo cosas de Ripollet y pienses que desde fuera algunas personas te seguimos.
Gracias.
Toñi

Anónimo dijo...

Alcalde:
Qui vindrà aquest any ala Festa Major?

Juan Parralejo dijo...

Hi haurà, com sempre, un mun d'activitats (la majoria gratuïtes) adreçades a tots els públics, que ens ha preparat la comissió de Festa Major.
Suposo que et refereixes al concert. Si és així, l'artista serà Kiko Veneno. A més, actuaran altres grups.
Si vols més informació pots adreçar-te al Patronat de Cultura o al Punt d'Informació Juvenil.

Anónimo dijo...

30.000 euros nos cuesta la broma de Kiko Veneno.

Juan Parralejo dijo...

Creo que la "broma" nos cuesta aproximadamente la mitad de lo que dices.
En cualquier caso, es la Fiesta Mayor más barata,participativa,gratuita, tradicional y popular de nuestra comarca. De hecho, en esto, somos la envídia. Otros la quisieran.
Y todo, gracias a la colaboración y participación de muchas personas y entidades del pueblo.