Vistas de página en total

domingo, 13 de marzo de 2011

Acte de la meva presentació com a candidat a l'alcaldia


Divendres va tenir lloc l’acte de la meva presentació com a candidat a l’alcaldia de Ripollet a les properes eleccions municipals del 22 de maig.

Un acte emotiu, molt ben organitzat (felicitats a tots els que van col·laborar) i amb molta gent. Gent diversa, representativa de la nostra societat civil.

Ens vam aplegar més de 250 persones a la sala d’actes de l’escola Els Pinetons, tot un símbol del Ripollet que creix i prospera. El detall més emotiu i divertit de la tarda, va ser el passi d’un vídeo gravat a 25 persones del poble, que en un to distés van transmetre les seves impressions sobre la meva persona i la meva gestió al capdavant de l’Ajuntament.

Reconec que al començament em vaig quedar una mica desconcertat perquè l’emoció va ser molt gran. Tot i que havia vist el vídeo i em vaig proposar no emocionar-me, al final, no ho vaig aconseguir. Amb cada una de les persones que van intervenir m’uneix una relació diferent, i amb cadascú d’ells tinc les meves vivències i records. Molt fort.

Els propers dies, penjarem el vídeo al web de la campanya perquè el pugueu veure http://ripollet.municipals2011.cat.

No hay comentarios: