Vistas de página en total

lunes, 15 de diciembre de 2008

El fenomen del Facebook


Des de fa uns dies m’he introduït en aquest mon del Facebook i és veritablement fascinant. Darrerament anava rebent invitacions per afegir-me com amic de moltes persones conegudes, però la veritat, em feia una mica de mandra, i també, perquè no dir-ho, una mica de por. Por a introduir-me en un mon desconegut per mi, i també, por a que tot això acabi sent un “Gran Hermano”.
Fins ara, al marge de que no l’he trobat el tranquillo del tot, trobo que és una experiència positiva. En primer lloc, perquè cadascú pot escollir amb qui es relaciona, i en segon lloc, perquè tinc la impressió, que els que estem al voltant dels cinquanta, si no estem al dia, les noves tecnologies ens passaran per sobre. Va tot massa ràpid.
Espero que el temps em confirmi que ha estat una bona experiència i que ha servit per mantenir un contacte fluid amb amics i amigues que fa temps no veig, companys i companyes d’antigues feines, etc...
Fins el moment, i en poc més d’una setmana, ja he tingut algunes experiències amb el Facebook molt agradables.

1 comentario:

Anónimo dijo...

doncs jo malahauradament només vaig poder estar tres setmanes en el facebook, trobo que també presenta algun que altre problema